Infolinie nie są dla ludzi

Marzę o wakacjach… nie o infoliniach 😉

Niestety moim zdaniem: infolinie NIE są dla ludzi, chociaż przecież ludzie tam pracują, ale sądząc po kontakcie można przypuszczać, że nie jest to praca ich marzeń . Mam pytanie: po co, dla kogo i przez kogo infolinie zostały stworzone?

Koszmar rośnie w miarę czekania na zgłoszenie się pracownika-kogoś. Ciągle czekamy i odsłuchujemy sławne już, kolejne „przybliżenia”. Na pewno każdy to zna: czekanie, muzyczka, wybierz cyfrę, znowu czekanie i muzyczka, ponownie wybierz… i tak co najmniej kilkanaście razy, do tego podaj kod, podaj jeszcze coś, zatwierdź coś tam itd. itd. W końcu po tylu cierpieniach  i nieomal  świętej cierpliwości, kiedy wydaje ci się, że wreszcie jesteś u celu – system pokazuje ci „fucka”. Połączenie, niespodziewanie i nie wiadomo dlaczego, zostaje przerwane. A ty człowieku niestety musisz się dodzwonić, bo masz sprawę i wiesz, że musisz ją załatwić. Próbujesz więc ponownie i gra zaczyna się od nowa.

Unikam tego jak mogę, ale ostatnio aż z dwoma firmami musiałam się w ten sposób kontaktować. Nie będę im (nie chcę być złośliwa, bo mają też pewne plusy) robić złej reklamy, pomimo, że na to zasługują. Mam opinię osoby spokojnej, uprzejmej i nastawionej z dużym dystansem i poczuciem humoru do naszej rzeczywistości. Można powiedzieć, że prawie odchorowałam te kontakty. Straciłam mnóstwo czasu, nerwy po obu stronach, brak zrozumienia i chęci jakiejkolwiek pomocy ze strony dość znanych spółek. Przy takim nastawieniu drugiej strony prawie nic nie załatwiłam.

Firm, które mają te infolinie szybko przybywa, po prostu tak jest taniej, niby-wygodniej (w końcu klient zrezygnuje, albo uśnie trzymając komórkę w ręku) ale nie dla nas – klientów. Przecież stworzyli to ludzie i… chyba dla ludzi, czy tylko dla money, money… bez nas przecież te firmy nie będą miały żadnych pieniędzy. Wydaje się to jasne, ale…

Advertisements

Zapraszam do rozmowy

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s