A mnie jest szkoda lata i siebie tam…

DSC09779

Cudownie jedzie się taką leśną, puszczańską drogą.

DSC09722

Łódka, cisza, słońce i… ja tam byłam i mam nadzieję znowu być.

DSC09713

Urokliwe obrazy w słonecznej Galerii Kresy w Pogorzelcach na Podlasiu

DSC09721

Czysta woda i oczywiście … rybki

DSC09736

Rzep jest niezwykły, ale nieznośny – łatwo przyczepia się…

DSC09697

Zielono mi…

DSC09692

Jest już połowa sierpnia, dzieci podrosły, czyżby śliczne bocianki szykowały się już do odlotu…

DSC09706

Ten puszczański gąszcz jest taki bliski, pomimo, że… tajemniczy

A komu nie jest szkoda lata?

Zapraszam do rozmowy

