Zdjęcia z Podlasia

DSC00030

Wieczór. Zachód słońca był tak piękny…

DSC00024

daleko, daleko widać wiatraki – te nowoczesne.

 

 

 

 

 

 

Kilka krótkich, ale jakże fajnych i pięknych dni spędzonych na Podlasiu. Kocham te strony, jest mi bliska ich natura, zachowana niezależność, piękna przyroda, która aż onieśmiela, rozbraja i uszczęśliwia takiego mieszczucha jak ja.

Zapraszam do obejrzenia nieco zdjęć z tej naszej urokliwej krainy – Podlasia.

DSC00090 - Kopia

Czyste, pięknie zachodzące słońce.

Czyste, pięknie zachodzące słońce.

Zadziwiła i urzekła mnie ta chata.

Zadziwiła i urzekła mnie ta chata.

Chata ma oczywiście swój adres.

Ta piękna chata stoi w Dubiczach Cerkiewnych na Podlasiu. Na tej posesji obok jest dom murowany, ale chatę zachowano.

Ta piękna chata stoi w Dubiczach Cerkiewnych na Podlasiu. Na tej posesji obok jest dom murowany, ale chatę zachowano.

W głębi Puszczy Białowieskiej jezioro Perebel.

DSC00100 - Kopia

Jest tu pięknie…

DSC00120

Gniazd bocianów z małymi widziałam sporo - to wydało się najbardziej... okazałe.

Gniazd bocianów z małymi widziałam sporo – to wydało się najbardziej… okazałe.

Jeszcze zachował się - ludzie uratowali... i dbają.

Jeszcze zachował się – ludzie uratowali… i dbają.

One thought on “Zdjęcia z Podlasia

Zapraszam do rozmowy

