O czym myślisz…

O czym myślisz? To pytanie jest tutaj, w WordPressie na stałe: O czym myślisz? Siedzi sobie pytanko w okienku i bywa, że mnie trochę… onieśmiela, dziwi jego bezpośredniość, ale i kusi by czasami coś odpowiedzieć.
Nigdy wprost nie odpowiedziałam na to „okienkowe” pytanie, ale hmm… zainspirował mnie Ktoś życzliwy – pod  moim wpisem napisał komentarz, cytat dosłowny:  „Witam, wlasnie dodalem ta strone do moich ulubionych, ma potencjal, ale musze ci powiedziec, ze jest slabo widoczna w wyszukiwarce google. Zasluguje na lepsze pozycje w google. Jest cos co ci sie na pewno przyda, poszukaj sobie w google – niezbednik dla kazdego webmastera”

Zgadzam się z tą opinią. Blog jest chyba niezły, ale… mało widoczny. Powód jest prosty jak przysłowiowy cep. Lubię pisać – to moja miła praca z tekstami, blog to inna przyjemność, ale mam za małą wiedzę informatyczną i niestety za mało czasu, aby ją zgłębić. Zresztą – nie wiem czy podołałabym tym wszystkim zawiłym… ścisłościom. Robię co potrafię, ale to okazuje się zbyt mało, aby dostąpić zaszczytu i być na jakimś choćby niezłym miejscu w sieci.
Wczoraj trochę poczytałam „Niezbędnik każdego Webmastera” i… niewiele udało się zrobić, bo jest tego mnóstwo.  Zagubiłam się w tych słowach, zwrotach, odnośnikach, zanośnikach, zmieniaczach, prostowaczach, mądrościach – większa część po angielsku.
Mam wspaniałą, bliską mi mądrą „głowę” – cudny chłopak, ale jest tak przeciążony nauką i pracą, że nie mam sumienia męczyć go jeszcze swoimi małymi sprawami. Nie, muszę sama, ale… może ktoś zna dość łatwy – dla prostej humanistki – sposób, aby ten blog był bardziej widoczny, do odszukania, lepiej pozycjonowany w sieci – w… Google, w wyszukiwarkach.

W tej wersji nie mam wielu możliwości np. zamieszczania filmików, za lepszą wersję wordpress trzeba zapłacić, a to nie bardzo mi się podoba; „wykryłam”, że na innym portalu można wklejać filmy, ale za to brakuje innych możliwości, które mam tutaj… i takie to problemiki 😉

Będę próbować, co mi się uda? Nie wiem, ale może coś się uda… zepsuć! 😉 NIE, ma być lepiej.

 

Zapraszam do rozmowy

