Kolejne spotkanie z… NADZIEJĄ

Kolejne spotkanie z… NADZIEJĄ.

Filmik tutaj:

Sobota, 19 grudnia 2015 roku, godzina 12.00. Warszawa. Dobra pogoda, prawie ciepło.

Jest nas – pięknie – bardzo dużo. To kolejne spotkanie tysięcy ludzi, którzy mają nadzieję, że ich pokojowe demonstracje spowodują dobre zmiany w Polsce.

W warszawskiej demonstracji brały udział także osoby z innych miejscowości. Dziękujemy! Wszyscy zgodnie – KOD – odowaliśmy 😉

Nie będę komentować co o nas piszą nieprzychylne nam media, co mówi obecna władza  (wg niej jesteśmy „histerykami”), bo każdy czyta, ogląda, widzi i wie.

Powiem tylko… i ja tam byłam, widziałam, słyszałam i czułam się znakomicie wśród tych życzliwych, uśmiechniętych, fajnych ludzi. Było NORMALNIE. Niestety ostatnio coraz trudniej u nas o normalność, ale trzeba mieć nadzieję na dobre zmiany.

Zapraszam do obejrzenia paru amatorskich fotek 😉

20151219_11593520151219_12393620151219_12374120151219_12394220151219_123932

One thought on “Kolejne spotkanie z… NADZIEJĄ

  1. Pingback: Spotkania – marsze w całej Polsce i w Warszawie | Mózgo-jazda

Zapraszam do rozmowy

