Gwiazdy mówią – rok 2017 rokiem miłości i dużych zmian

“All the love we need” – Alina Noir alinanoir.com

Witaj. To nie jest tekst mego autorstwa, ale jest w nim tyle pięknej nadziei, że postanowiłam zaprosić Cię do poczytania. Za rok będziemy wiedzieć co się spełniło, a co nie… 🙂

Astrologicznie 2017 będzie pozytywnym i postępowym rokiem. Dla większości z nas, 2017 będzie lepszy niż rok 2016. W roku 2017 góruje aspekt opozycji Jowisza i Urana i to przyniesie ekscytację i nadzieję i jednocześnie będziemy poproszeni o odpuszczenie przeszłości i przesunięcie się w kierunku jaśniejszego jutra. Rok 2017 będzie kontynuować motyw zmian, które rozpoczęły się […]

via Astrologia 2017 – Rok miłości i optymizmu — Mistyka Życia

4 thoughts on “Gwiazdy mówią – rok 2017 rokiem miłości i dużych zmian

  1. Mam nadzieję że jesteś równie szalona i zwariowana jak nazwa twojego bloga Mózgo-Jazda.

    Mam także nadzieję że zdajesz sobie sprawę z faktu realnego istnienia Krainy czarów niestety ten Świat to Kraina po drugiej stronie Lustra gdzie wszystko zostało postawione na głowie.

    Słowo nawet pisane niesie sobą dźwięk Fale Akustyczną i trzeba umiejętnie konstruować wypowiedzi aby nie narobić bałaganu.

    Interesująca formułka pod Obrazem z Wpisu „Wszystko Czego Potrzebujemy To Odrobina Miłości”

    W moim śnie Miłość oznacza całkowita wolność i niezależność dlatego nie Widzę innego wyjścia z Maji niż powrót do początku Początku Zwanego Świetlaną Osobliwością.

    Wszystkie Kosmiczne Światy w Tym Ziemia wzrastają dzięki energii światła jednak idąc dalej Światło zostało zrodzone z Nieskończonej Ciemności zwanej Chaosem i Nicością.

    Materia to Informacja zapisana za pomocą geometrycznych formuł światła i jest Złudzeniem 99% to pustka.

    Zasada zachowania Energii mówi nam wyraźnie że NIE MOŻNA ENERGI STWORZYĆ ANI ZNISZCZYĆ istniała ona od Zawsze w takiej samej ilości od samego początku dlatego Nigdy tez nie zaakceptuję teorii ewolucji oraz bajek o Ascendencja.

    Tak ciężko odnaleźć się mi w tym świecie z powodu panującego tutaj wszechobecnego systemu łańcucha pokarmowego oraz pożeraniu jednego istnienia przez inne.

    Gdzie w takim świecie miała by ustawić się Postać Uniwersalnej Mamy kochającej wszystkie swoje Dzieci? Jak to ma wyglądać z punktu widzenia uniwersalnej Mamy gdzie jedno Dziecko jest pożerane przez inne silniejsze.

    Coś tutaj jest nie tak i to bardzo.

    Lubię to

    • Dzięki za komentarz. na pewno zauważyłaś Alicjo, że to nie jest mój tekst (napisałam to na początku wpisu), dlatego nie wiem jak miałabym się odnieść do Twego interesującego komentarza. Wpis Autorki jest pełen optymizmu, nadziei i to było powodem dla którego zrobiłam „share”. Oba Twoje komentarze są pełne zagadek, interesujące i dające do myślenia, może kiedyś uda mi się zająć też takimi sprawami, ale… nie wiem. Pozdrawiam 😉

      Lubię to

      • Podoba się mi Twoje Motto na Blogu

        „Życie z pasją smakujmy, ale nie dajmy się „zjeść”;-) ”

        oraz tytuł bloga Mózgo-Jazda.

        Wiec zaczynamy Szaloną podróż w Symulatorze rzeczywistości zwana podróżą we Wszechświecie z moją Siostrą 😉

        Umysł jak to umysł swoją budową stanowi coś w rodzaju wysoce zaawansowanego komputera wyposażonego w Własna Inteligencję. Potrafi gromadzić dane ale także i sam się uczy oraz programuje.

        Obecnie jestem trochę głupia gdyż jestem skłócona z własnym rozumkiem który się na mnie obraził po tym gdy mu (jej) powiedziałam że jest Zła.

        Nie wiem jak u Ciebie ale ja jestem święcie przekonana o istnieniu Krainy Czarów także tej zza Lustra istniejącej w Tym Bajkowym Świecie Dziecka, tak byłam zdeterminowana w odkrycie własnego Świata że postanowiłam się wybrać na drugi koniec Polski do Kamiennych Kręgów na Pomorzu (Węsiory, Odry,Małe Stawiska,Grzybnica) z nadzieją że Otworzą się mi magiczne drzwi i opuszczę to miejsce zostawiając wszystko za sobą.

        Im głębiej w Las tym więcej drzew wiec teraz z posiadaną wiedzą zostało mi tylko zagrać swoja melodię (Falę) na Oceanie Świadomości aby ustanowić Nową Harmonię, Ciało ludzkie składa się w 0,7 części z wody podobnie ma się sprawa z Ziemią więc może wystarczy paluszkami na Lustrze wody Zagrać Swą Piosenkę LA LA LA 😉

        Całkiem Zabawnie wygląda czytanie Księgi Ziemi i dostrzega natychmiastową realizację tej powieści w otaczającym mnie świecie.

        Zdecydowanie bliżej mi do Krainy Baśni i Legend niż do otaczającej mnie tutaj logicznej rzeczywistości.

        Wracając do Meritum 😉 wpisu blogowego to już przestałam się utożsamiać z Jakąkolwiek astrologia gdyż w wiszącym nad mną niebie dostrzegam obracające się koła zębate. Nie chce aby ich ruch wygrywał moja melodię życia.

        Alice & Time Machine

        330&741

        Lubię to

  2. Alicja z Krainy Czarów a odsłona Rusałka Admirał tak jak pokazuje motyl.

    Słowo „admirał” wywodzi się od arabskiego określenia Amir el-Bahr lub też Emir el-Bahr, oznaczającego pana morza – dowódcę morskiego. W XII wieku Wenecjanie i Genueńczycy zaczęli stosować tytuł admirała, jako dowodzącego flotą podczas bitwy. Następnie wprowadzono do użycia zróżnicowanie wśród admirałów, i tak: admirał dowodził flotą wojenną, wiceadmirał był zastępcą dowodzącego, a kontradmirał – starszym na redzie (najstarszym dowódcą spośród dowódców zakotwiczonych okrętów). W niektórych państwach używany był także tytuł admirała floty, oznaczający stałego dowódcę całej marynarki wojennej, który swe obowiązki sprawował także w czasie pokoju.

    Morze Woda=Lustro Wodna Brama Świat po Drugiej Stronie Lustra

    Lubię to

Zapraszam do rozmowy

